Kunde: En stor dansk virksomhed (kunden ønsker at være anonym. Kontakt ConferenceCare for flere oplysninger)
Venue: Tivoli Congress Center, 2016
Deltagerantal: 450 primært fra Norden
Kunden skulle afholde en 1-dags konference med 450 deltagere inklusiv middag og med udstilling og deltagerinvolvering både i og udenfor lokalet.
Stort udbytte med værdimodellen
For at sikre at konferencen skabte værdi for deltagerne og den økonomiske bundlinje, brugte ConferenceCare værdimodellen til at udarbejde otte målsætninger for konferencen sammen med kunden. Målsætningerne gjorde, at det efterfølgende var nemt at måle på, om konferencen havde været en succes.
ConferenceCare fungerede som projektleder på hele processen og håndterede bl.a. budget, forhandling, underleverandører og betaling af disse, rekruttering af en god engelsktalende moderator og etablering af et interaktivt udstillingsareal.
Sammen med kunden sammensatte ConferenceCare et varieret program, der bestod af oplæg, interviews og digital interaktion.
98% målopfyldelse
Hele arrangementet forløb professionelt og budgettet blev overholdt. Den efterfølgende evaluering blandt deltagerne viste en målopfyldelse for de otte mål på 98%.
Se flere cases her.
ConferenceCare har hjulpet både medicinalindustrien, styrelser, ministerier, foreninger, patientorganisationer, virksomheder og vi kan også hjælpe dig. Kontakt os i dag for et uforpligtende møde.